SL | EN

informacije: 08 205 4010

Nahajate se tukaj

Obvestila

12.03.2015 ob 09:36

Po novo marketinško znanje in poslovne kontakte na Travel Zoom

Po novo marketinško znanje in poslovne kontakte na Travel Zoom

 

Od 19. do 20. marca 2015 bo v Zagrebu potekala že peta mednarodna konferenca kreativnega in strateškega marketinga v turizmu, Travel Zoom. V dveh dneh bo gostila več kot 20 domačih in tujih strokovnjakov iz turizma, marketinga, oglaševanja in IT-ja. Udeleženci bodo lahko prisluhnili predavanjem, predstavitvam in vročim debatam, hkrati pa izpilili svoje znanje na kar 6 praktičnih delavnicah.

Zakaj ne smete manjkati?

Strokovna konferenca takšnega formata se zgodi le enkrat letno. Nadgradite svoje teoretično znanje s praktičnimi primeri. Ne pozabite. Brez prave strategije ni učinkovitega marketinga, brez kreativnosti ni inovativnosti in brez znanja ni uspeha!

Iščete prakso ali službo v turizmu? Udeleženci konference bodo številni vplivni delavci v turizmu iz Alpe-Adria regije. Travel Zoom ponuja številne priložnosti za mreženje, spoznavanje in pridobivanje novih kontaktov.

Kaj se bo dogajalo:

Veliki oder Sheraton hotela v Zagrebu bo gostil zvezde kot so:

·         Emil Spangenberg, Wonderful Copenhagen, Danska: Strateško pripovedovanje zgodb v nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju

·         Eric Dore, Côte d'Azur, Francija: Kako majhna destinacija doseže cel svet

·         Matthew Baker, I&I Travel Media in OutBounding.org, Velika Britanija: Ali je mehurček »vplivnega marketinga« počil?

·         Jelena Uzelac Vasić, DNA communications, Srbija: Brand identiteta turistične znamke

·         Yakov Sadchikov, Oktogo in Travel.ru, Rusija: Ruski trg – izzivi in priložnosti za turizem

·         Strastna kreativca Joška Jureškina iz agencije Leo Burnett in Igorja Mladinovića iz agencije Imago, Hrvaška

Delavnice bodo potekale na teme:

·         Kako pametno uporabiti družbene medije in sledilce spreobrniti v kupce

·         Kako napisati uspešno zgodbo

·         Koristi kulturnih turistov, trenutno najhitreje rastočega segmenta

·         Inovativni način kreiranja turističnih produktov

·         Direktni marketing v digitalnem svetu

·         Kako povečati promet in meriti uspešnost vaše spletne strani

Vroče debate pa se bodo sprožile o:

·         »Experience« marketingu  – doživetju kot marketinškem orodju

·         Nacionalnih turističnih kampanjah in koga dejansko nagovarjajo

Več na http://www.travel-zoom.si/#programme|programme.

 

Prijave:

Za študente so organizatorji konference pripravili prav posebne cene. Za samo 90 EUR se lahko udeležite dvodnevnega programa, v ceno pa so všteti tudi 4 odmori za kavo in 2 kosili. Za skupino 5 ali več študentov, se obrnite na info@travel-zoom.si in dogovorite za dodaten popust! Število sedežev je omejeno, prijave pa so možne na http://www.travel-zoom.si/#registration|registration

Več informacij na www.travel-zoom.si ali preko elektronske pošte info@travel-zoom.si.

 

© 2011 Fakulteta za turizem v Brežicah | Pravno obvestilo | PiškotkiAvtorji: ENKI komunikacije